sâmbătă, 5 mai 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Inna Tu si eu "nou"

Posted: 05 May 2012 11:02 AM PDT


Dupa ce acum cateva zile inna a scos melodia INNA - WOW care nu a fost chiar pe placul fanilor astazi inna lanseaza o noua piesa care spre deosebire de cealalta piese este in romana si suna foarte bine mie sincer va spun ca imi place mai mult INNA - WOW

Aflaţi mai multe »

Provocare vieti campionatu

Posted: 05 May 2012 09:38 AM PDT

Acest videoclip este pentru a te face sa razi Fratica vrea sa devina campion de karate pe sate.
vezi ce se intampla si ce antrenament face Fratica pentru a deveni campion de karate este o portie buna de ras
Aflaţi mai multe »

The Expendables 2 online

Posted: 04 May 2012 02:40 PM PDT

Povestea continua si cu partea 2 si avem parte de actiune
Mica armata de eroi primeste un nou contract
dar lucrurile nu merg asa cum ar fi trebuit pentru ceea ce ar trebui sa fie un salariu usor,
si unu dintre ei este ucis de aici incepe o lupta
o lupta pentru a ajunge la vinovat si a-si razbuna coechipieru
Aflaţi mai multe »

Cum arata James Bond in realitate

Posted: 04 May 2012 11:52 AM PDT

Daca ati fost curios cum se antreneaza un spion video de mai jos va arata o mica parte. Acum sincer sa fim ce sanse ai in fata unui spoin sa sunem 0 iar ca sa dai cu  fuga in zig-zag nu cred ca ti-ar fi de folos
Numai prin filme poti
Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu